Merkbekendheid
Een grotere bekendheid van jouw merknaam vergroot de kans dat consumenten voor jouw producten of merk kiezen.
Het staat dan ook heel dicht bij je imago of reputatie; het beeld dat de doelgroep heeft van jouw merk.
Vrijwel alle activiteiten die medewerkers van je bedrijf uitvoeren dragen bij aan naamsbekendheid.
Google Search Ads
Vergroot het succes van uw bedrijf met Google Ads
Zorg dat je gevonden wordt wanneer potentiële klanten via Google Zoeken. Je betaalt alleen voor resultaten, zoals klikken op je website of telefoontjes naar je bedrijf.
Als mensen iets willen doen of kopen of ergens heen willen, zoeken ze op Google. Jouw advertentie kan op Google worden weergegeven precies op het moment wanneer iemand zoekt naar producten of services.
Social Media
Social media is een van de meest populaire en effectieve kanalen om je klanten te bereiken.
Met een goed beheerd social media-account kun je communiceren met klanten en ze aan je binden. Wij zorgen ervoor dat jouw social media-accounts leven dankzij creatieve content!
Leuke, relevante content op jouw pagina's.
Weet je niet wat je moet posten? Of ben je niet zeker of social media wel effectief is voor jouw onderneming? Twijfel je tussen Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, LinkedIn, YouTube... of een combinatie?
Wij bekijken samen met jou welke social media relevant zijn. We zorgen voor een levendig account waar frequent relevante, engaging content op komt.
Ontmoet je klanten op de plek waar ze contact maken.
Of het nu TikTok, Instagram of Facebook is, bijna iedere doelgroep is wel op social media te vinden. Tussen de updates van vrienden, familie of collega’s zie je zelf waarschijnlijk regelmatig content van bedrijven voorbij komen. Social media is namelijk een goed kanaal om de doelgroep te bereiken, inspireren of activeren.
Om de doelgroep te bereiken op social media is er wel goede content nodig. Social media kanalen zijn namelijk zo ingericht dat de gebruiker gemakkelijk kan scrollen, en dus ook aan het bericht voorbij kan scrollen. Om ervoor te zorgen dat de doelgroep het bericht wel ziet, heb je content nodig die ze direct aanspreekt, van betekenis is, de aandacht vasthoudt en de boodschap overbrengt.